چگونه يک عکس در وبلاگ قرار دهيم...؟

قرار دادن يک عکس با دستور زير امکان پذير است:

width=100 height=100 border=0>

مقدار with مربوط به طول عکس، و مقدار height مربوط به عرض آن ميباشد. البته مي توانيد اين 2 مورد را ننويسيد. مقدار border هم ضخامت خط دور عکس را تعيين مي کند که ميتوانيد اين را هم ننويسيد. 

حال اگر ميخواهيد مثلا در قالب "سايبر"  و يا قالب "فراسو" و يا "آفتابگردان" به جاي تيتر وبلاگ، يک عکس قرار دهيد، مراحل زير را انجام دهيد:

ابتدا بايد عکس شما در محلي بر روي اينترنت ذخيره شود. آدرس محل نگهداري را بايد بدانيد.

(مثلا چنين آدرسي: http://www.boomspeed.com/piremoghan/logo4.jpg target="_blank" )

 به قسمت ويرايش قالب برويد. دستور زير را پيدا کنيد:

خط شامل اين دستور را تا رسيدن به عبارت

پاک کنيد. *. توجه: ممکن است شما با چنين عباراتي مواجه شويد:

<#blogtitle#>

در هر صورت و در هر قالبي، عبارت <#blogtitle#> ثابت است.  اما ممکن است بقيه موارد تغيير کنند. مثلا ممکن است شما چنين خطي را بيابيد:

align="center">

<#blogtitle#>

باز هم فرقي نمي کند. شما بايد اين ها را پاک کنيد. سپس عبارت پاک شده را بادستور زير جايگزين کنيد:

*. در صورت تمايل مي توانيد مشخصات ديگر را هم وارد کنيد.

**. توجه داشته باشيد که اندازه عکس نبايد زياد باشد. همچنين توجه به حجم عکس نيز مهم است. در هر حال عکسي به طول 750-770 و به عرض 100-200 مناسب است.